‘Het pakket van Altena’: mooi voor lokale ondernemers, jongeren en de voedselbank!

nieuws

Geplaatst op:

2 November 2021 om 12:50

Ook dit jaar lanceert Jongerencentrum de Pomp de actie: ‘Het pakket van Altena’. Na het overweldigende succes van vorig jaar waarbij honderden pakketten werden bezorgd door heel Altena staan de vrijwilligers weer te trappelen om mensen te verrassen met een pakket vol lokale lekkernijen. Met deze actie wordt niet alleen het jongerenwerk in Altena gesteund maar ook tal van lokale ondernemers. Daarnaast is er dit jaar een mogelijkheid gecreëerd om aan een bestelling één of meerdere pakketten toe te voegen voor de voedselbank.

In een ingewikkelde tijd als deze is het extra belangrijk om naar elkaar om te blijven zien, ook dit jaar kun je dat bijvoorbeeld doen door een ’pakket van Altena’ te sturen naar mensen in de buurt! Dit pakket is gevuld met producten uit ons eigen Altena en met zorg samengesteld door een aantal vrijwilligers van jongerencentrum ‘de Pomp’. Zij zorgen er ook voor dat dit pakket netjes wordt bezorgt. Zo ziet we om naar elkaar, steunt u lokale ondernemers én het jongerenwerk in Altena! Daarnaast is er dit jaar de mogelijkheid om een bestelling toe te voegen voor de voedselbank, de gekochte producten zullen in de week voor kerst bij de voedselbank worden bezorgd waarna zij deze zullen uitdelen.

Het pakket is gevuld met allerlei lekkernijen uit de omgeving, zoals kaas van ‘De Lange Hoeve’ uit Genderen, sappen van ‘De Fruitschuur’ in Nieuwendijk/Werkendam, chocolade van de fabriek uit Andel, bakmeel van de korenmolen ‘de Hoop’ uit Veen en honing van landgoed Clootwijck in Almkerk. Er zijn drie verschillende pakketten in drie verschillende prijsklassen. De pakketten zijn ook verkrijgbaar in een variant met bier van de Magistraat uit Almkerk of Woerkumer uit Woudrichem.

Bestellen kan tot 3 december waarna de pakketten tussen 15 en 23 december worden bezorgd. Bezorgen is gratis in heel Altena. De pakketten zijn te bestellen via: www.pakketvanaltena.nl

Interresant nieuwsbericht? Klik op de onderstaande buttons om het bericht te delen, of om meer berichten te lezen!

meer berichten