Zomer in de Pomp: Elke week een zomerse activiteit!

Geplaatst op:

24 June 2021 om 16:27

Ga jij na de zomervakantie naar de middelbare school? Dan ben je deze vakantie vast welkom in Jongerencentrum ''De Pomp' in Almkerk. We hopen je snel te zien! Daarnaast is iedereen vanaf de 1e klas tot 23 jaar gewoon van harte welkom bij de activiteiten die we organiseren! Jongerencentrum ‘De Pomp’ in Almkerk (YFC Altena) komt deze zomer met een extra activiteitenaanbod voor jongeren die deze zomer thuisblijven. Elke zaterdagavond opent het jongerencentrum in Almkerk haar deuren met wekelijks een nieuwe zomerse activiteit. Afgelopen jaar is het jongerencentrum ook in de zomervakantie open geweest voor jogneren, en dat is goed bevallen. Daarom dit jaar weer een zomerprogramma voor de thuisblijvers! Op het programma staat onder andere een 0,0% cocktailparty, filmavond met tapas, nerfgames en aankomende zaterdag 17 juli organiseren we samen met Tienerfriends de Friendship een heus ‘watergames event’ in zwembad Werkina in Werkendam. Vanwege de coronacrisis blijven veel jongeren thuis of gaan ze korter op vakantie. Als jongerencentrum vinden wij het belangrijk om juist in deze periode open te blijven om zo contact te houden met jongeren en bij te dragen aan een mooie en ontspannen zomervakantie!

We hopen ook jou deze zomer te zien! Kijk voor meer informatie over de activiteiten op onze activiteitenpagina.

Interresant nieuwsbericht? Klik op de onderstaande buttons om het bericht te delen, of om meer berichten te lezen!

meer berichten